31.05.2012
Програма зустрічі Pharma HR-club
31 травня у Києві відбулася перша зустріч учасників Pharma HR-club. На вулиці Ярославів Вал, 14-б у старовинному аристократичному особняку, де сьогодні розташувався театр «Сузір'я», зібралося 60 HR-менеджерів та топ-менеджерів фармацевтичних компаній.
Pharma HR-club створений як майданчик для навчання, обміну досвідом та комунікації професіоналів, які займаються підбором та управлінням персоналом у фармацевтичній галузі.
Темою першої зустрічі спільноти стала «Профілактика управлінських HR-ризиків. Інструменти оцінки персоналу різних етапах реалізації HR-стратегии».
Організатором заходу виступила компанія "ФАРМА ПЕРСОНАЛ". Надалі організатори планують збирати разом учасників Pharma HR-club 3 рази на рік: навесні, восени та взимку.
Відкрив першу зустріч Клубу модератор заходу, директор компанії "ФАРМА ПЕРСОНАЛ" Андрій Анучин. Він привітав усіх присутніх із відкриттям спільноти та розповів про тенденції HR-фармаринку у 2012 році.
Цветослава Йорданова, міжнародний сертифікований бізнес-коуч із Москви, розповіла учасникам про сучасні підходи до оцінки співробітників фармацевтичних компаній завдяки інструментам системи оцінювання Success Insights. Цветослава на завершення доповіді продемонструвала кілька практичних кейсів, їй у цьому допомагали керівники зовнішніх служб фармацевтичних компаній у залі.
На зустрічі Pharma HR-club не обійшлося без подарунків та призів. 5 переможців лотереї пройдуть безкоштовне тестування за допомогою сучасних інструментів Success Insights. Серед лотів: вимірювання емоційного інтелекту, оцінювання за DISC та PIAV.
Завершили захід концерт гурту піаніста-імпровізатора Романа Коляди «К-Тріо» та фуршет.
До нових зустрічей восени!
Організатор – компанія «ФАРМА ПЕРСОНАЛ» – завжди відкритий до ваших пропозицій, які теми ви хотіли б обговорити на зустрічах Pharma HR-club та кого з лекторів – професійних HR-ів та рекрутерів ви хотіли б бачити серед доповідачів.
Відео із заходу:
Як все починалося. Відкриття Pharma HR Club!
31 травня. Відкриття Pharma HR Club. Враження учасників.
Презентації спікерів зустрічі клубу: