Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 33 вакансий
  • Медицина
  • 364 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий

Оцінка знань технік продажів – SSI

Демо-звіт Індексу Стратегій Продавця

Оцінка продавців за допомогою інструмента Індекс Стратегій Продавця® (ІСП) дозволяє виявити необхідність навчання продавців, оцінити їх рівень розвитку навичок продажу. Методика Індексу Стратегій Продавця® розроблена для фахівців, які займаються прямим продажем. Їх розуміння процесу продаж - основний фактор ефективності роботи.
Крім того, ІСП вирішує завдання, пов'язані з навчанням продавців навичкам продажу.
Оцінивши продавців за допомогою інструмента Індекс Стратегій Продавців ви отримаєте відповіді на запитання: «Чи вміє людина продавати» та «Наскільки добре вона володіє техніками продаж»
Щоб бути успішним у сфері продажів, людина повинна мати чималий багаж знань. Оцінка продавців за допомогою інструмента «Індекс Стратегій Продавця®» саме і вимірює рівень цих знань.
Оцінка продавців складається з 54 тестових ситуацій, які мають 4 відповіді, що відрізняються лише за рівнем правильності. Найчастіше ці відмінності практично непомітні.

 Етапи, що вимірює оцінка продавців

  • Пошук потенційних клієнтів.
  • Техніка «холодних дзвінків», уміння правильно спілкуватися та реагувати на відмови, наполегливість, ініціативність, тайм-менеджмент
  • Перше враження.
  • Працюючі стратегії залучення клієнтів та способи налагодження контакту з клієнтом, навички ввічливого спілкування, організація зустрічей
  • Аналіз потреб.
  • Вміння ставити правильні питання, вміння уважно слухати, терплячість.
  • Демонстрація товару.
  • Створення презентацій, що продають, використання технік переконань, гнучкість мислення, вміння розставляти правильні акцент під час розмови
  • Вплив.
  • Вміння підтримувати емоційний контакт з клієнтом, правильно користуватися доступною інформацією, інтерпретувати мовлення, ефективне вирішення поточних конфліктів та проблем
  • Завершення угод.
  • Правильна реакція на заперечення клієнтів, ефективне завершення продажів, націленість на результат.

Переваги оцінки продавців
Значно полегшує проведення навчань та тренінгів із продажу.

  • Дозволяє концентрувати всі зусилля керівництва на розвиток саме тих сфер діяльності продавців, оптимізація яких значно підвищить кінцевий результат.
  • Допомагає визначити сильні та слабкі сторони продавців

З початку 2012 року ФАРМА ПЕРСОНАЛ розширила портфель кадрових послуг для медичного та фармацевтичного бізнесу України та на правах дистриб'ютора компанії Success Insights надає фармкомпаніям комплекс сучасних інструментів оцінки персоналу.

 

Календар подій


<Пред След>
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

LinkedIn Facebook ВКонтакте