Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 31 вакансий
  • Медицина
  • 367 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий
Рекомендуємо книгу
7 граней/таланту

Книга «7 граней/таланту» Білла Бонстеттера та Ешлі Бауерс практично недоступна широкому читачеві, оскільки видана обмеженим тиражем під егідою TTI Success Insights Ukraine. Її неможливо знайти на ринку «Петрівка», її неможливо придбати у книгарнях, хоч тема дуже важлива – як розкрити свій талант? І як розкрити таланти своїх підлеглих?

Як стати директором клініки (з посібником з навичок)

Керівники клінік керують медичною практикою. Вони відповідають за повсякденну роботу таких медичних установ, як лікарня, громадський центр охорони здоров’я, лікарня загальної практики або ветеринарна практика в галузі охорони здоров’я тварин. Якщо ви мотивовані керувати іншими, вам подобається працювати у швидкоплинному середовищі та ви хочете зробити внесок у покращення політики та систем охорони здоров’я, ця роль може бути для вас. У цій статті ми досліджуємо, чим саме займаються директори клінік, включно з їхньою відповідальністю та обов’язками, а також описуємо сім кроків для створення кар’єри директора клініки.

Хто такий директор клініки?

Директори клініки — керівник лікувального закладу. Директори клінік очолюють медичні команди в клініках, лікарнях і медичних центрах, щоб забезпечити найкращий догляд за пацієнтами. У великих лікарнях різні директори клінік можуть керувати спеціалізованими відділеннями, такими як ортопедичне чи пологове відділення. У невеликих клініках, таких як лікарня загальної практики, вони, швидше за все, керуватимуть усім закладом.

Які обов'язки керівників клінік?

Основна роль директора клініки — нести відповідальність за безперебійну роботу закладу. Директори розробляють політику та зустрічаються з членами команди, щоб обговорити проблеми та подолати повсякденні проблеми. Вони зосереджені на забезпеченні оптимального догляду за пацієнтами. В їх обов'язки входить:

  • управління клінічними та адміністративними членами команди
  • встановлення бюджетів і заохочення максимальної цінності та ефективних практик
  • організація графіків, звітів і стратегічних планів
  • забезпечення відповідності послуг національним директивам і урядовим вказівкам
  • розвиток командних навичок та професійна підготовка
  • підтримка довгострокових цілей охорони здоров'я та національної та місцевої політики
  • збір даних про стан здоров’я та управління планами вдосконалення та продуктивності
  • управління підбором і розвитком персоналу
  • нагляд за контрактами та забезпечення дотримання постачальниками своїх угод про доставку
  • проведення презентацій та написання звітів і повідомлень
  • організація аудитів і відвідування комітетів і нарад команди

Як стати директором клініки

Керівники клінік відіграють вирішальну роль в управлінні якісним медичним обслуговуванням пацієнтів. Їм потрібні широкі знання та багаторічний досвід управління, щоб мати можливість керувати безперебійною роботою закладу охорони здоров’я. Якщо ви зацікавлені в кар’єрі директора клініки, ось кілька кроків, які ви можете виконати:
1. Отримайте ступінь бакалавра

Багато менеджерів мають принаймні ступінь бакалавра з предмету, пов’язаного з управлінням охороною здоров’я. Оскільки вам потрібен ряд навичок, щоб працювати на посаді вищого керівництва в секторі охорони здоров’я, ваш ступінь може включати людські ресурси, планування та стратегію лідерства, на додаток до фінансового та бюджетного планування. Ви можете вибрати з низки різних предметів, щоб підготуватися до цієї ролі, зокрема:

  • управління охороною здоров'я та соціальною допомогою
  • управління охороною здоров'я
  • економіка та політика охорони здоров'я
  • управління охороною здоров'я та догляду

Для отримання ступеня бакалавра може знадобитися до чотирьох років денного навчання. Деякі університети пропонують дистанційне навчання, і можуть бути можливості просувати навчання за прискореною програмою.

2. Навчання на вчений ступінь

Рекрутери та менеджери з найму зазвичай шукають кандидатів із великими знаннями та кваліфікацією. Тому ви можете вибрати ступінь магістра як наступний крок. Кілька університетів надають ступінь магістра в галузі лідерства в охороні здоров’я, охорони здоров’я, бізнесу та фінансів або дипломи з передового менеджменту первинної медичної допомоги. Інші вчені ступені, які ви можете розглянути:

  • медичні інформаційні технології
  • управління охорони здоров'я
  • управління охороною здоров'я та клінічне адміністрування

Майстер ділового адміністрування

Деякі з цих ступенів доступні для вивчення як річні онлайн-курси. Спеціальні навчальні програми підготують вас до старанних навичок, необхідних для роботи в медичному менеджменті. Ці курси можуть навчити вас приймати прагматичні рішення та відкривати інноваційні способи керувати окремими людьми, командами та організаціями.

3. Отримайте досвід роботи в галузі

Подумайте про те, щоб отримати досвід початкового рівня на адміністративній посаді, щоб показати рекрутерам, що ви маєте власний досвід роботи в медичному закладі. Ви можете подати заявку на посаду канцелярського працівника в лікарні, лікарні загальної практики або будинку престарілих, щоб отримати цінний досвід. Деякі курси можуть передбачати стажування протягом літніх місяців, що дасть вам можливість спостерігати за роботою менеджерів. Багато ролей вимагають мінімум дворічного досвіду роботи в медичному центрі чи лікарні.
4. Подайте заявку на програму випускника

Якщо ви отримаєте принаймні 2:2 у своєму першому ступені, ви зможете подати заявку на програму навчання менеджменту охорони здоров’я. Ці схеми готують яскравих випускників до керівних посад у сфері управління охороною здоров’я. Ця схема також відкрита для тих, хто має післядипломну кваліфікацію, наприклад, PhD, MBA або магістр. Ваш вибір першого ступеня може включати один із таких предметів:

  • інформаційні технології
  • психологія
  • управління ланцюгом поставок
  • бізнес
  • Управління людськими ресурсами

5. Продовжуйте навчання

Шукайте можливості отримати поглиблені сертифікати, які надають додаткові кваліфікації та спеціальні знання. Бути директором клініки – це дуже вимоглива посада, тому важливо бути в курсі останніх тенденцій, політики та практики. Постійний професійний розвиток допомагає вам обдумати та визначити сфери, які ви можете покращити.

6. Відвідуйте спеціалізовані конференції та можливості для спілкування

Окрім проходження додаткових курсів і отримання кваліфікації, подумайте про відвідування конференцій з охорони здоров’я, де ви зможете зустрітися з іншими початківцями директорами та менеджерами клінік. Конференції, як особисті, так і онлайн, — це чудова можливість побудувати свою мережу та вчитися в інших. Ви можете отримати цінні підказки та поради та дізнатися більше про те, що потрібно для побудови успішної кар’єри директора охорони здоров’я.
7. Шукайте роботу

Якщо ви медсестра, лікар або терапевт, який бажає зайняти посаду директора, можливо, ви зможете знайти цю роль, пропрацювавши кілька років на більш загальній посаді з управління охороною здоров’я. Ви також можете пройти свій шлях, пройшовши навчання в галузі охорони здоров’я. Шукайте роботу в галузі управління та клінічної адміністрації. Департамент охорони здоров'я та соціального забезпечення забезпечує швидку програму політики охорони здоров'я для висококваліфікованих випускників. Ця схема передбачає працевлаштування для роботи в уряді та може допомогти вам розвинути кар’єру професійного керівника охорони здоров’я.

Якими навичками та характеристиками володіють директори клінік?

Сильні лідерські навички необхідні для роботи директором медичної практики. Є низка інших ключових навичок для цієї ролі, зокрема:
Сильні комунікативні навички

Робота режисером вимагає відмінних навичок мовлення, письма та аудіювання. Старші менеджери охорони здоров’я працюють із різними людьми та спілкуються на різних рівнях. Важливо вміти чітко й ефективно доносити свої ідеї.
Ефективні лідерські якості

Вміння ефективно керувати командами є ключовим навиком на цій посаді. Директори не тільки успішно делегують обов’язки, але й об’єднують команди та завойовують довіру співробітників. Вони гнучко та з ентузіазмом керують командами, щоб створити більшу злагодженість персоналу.

Глибоке знання клінічних питань

Важливо розуміти сучасні процедури, методи лікування та клінічні технології. Ще одним ключовим умінням є знання того, у які сфери медичного обслуговування варто інвестувати, і добре розуміння догляду за пацієнтами та вимог пацієнтів. Директори стикаються з багатьма проблемами, вирішуючи, як розподіляти кошти та керувати кількістю персоналу щодо різних секторів практики.
Відмінні дані та навички рахування

Директори керують багатьма різними джерелами інформації. Вони збирають дані, аналізують тенденції та вивчають складні питання, тому відмінні навички рахування є важливими для цієї ролі. Добре розуміння комп’ютерних систем, електронних таблиць і програмного забезпечення для збору даних також дуже корисно.
Навички ефективного вирішення проблем

Відмінні навички вирішення проблем є життєво важливими в цій ролі. Ентузіазм у поєднанні з ефективними дослідницькими здібностями допомагає вам шукати рішення. Ви можете кинути виклик існуючим системам і запропонувати абсолютно нові способи роботи, які допоможуть вам розробити більш ефективні політики та процедури. Вирішення конфліктів також є безцінним навиком, оскільки може знадобитися керувати персоналом, який має скарги та розбіжності з іншими членами команди.

Сильні організаторські здібності

Директори клінік зазвичай несуть багато обов’язків і контролюють виконання багатьох різноманітних завдань протягом дня. Сильні організаційні здібності допоможуть вам керувати робочим навантаженням і визначити пріоритетність найважливіших завдань, над якими потрібно працювати в першу чергу. Робота може бути швидким, і вам може бути важко зберігати спокій під тиском, але хороша система організації ваших обов’язків допоможе вам бути більш продуктивними.
Відмінні навички клінічного розвитку

Добре знання клінічних розробок допоможе вам надавати більш ефективну медичну допомогу. Ви можете створити ефективну політику охорони здоров’я пацієнтів і досліджувати найкращі практики, дотримуючись державних вказівок. Розробка практичних політик і структур, які підтримують роботу медичного персоналу в клініці, допомагає пацієнтам отримувати найкращу допомогу.

Источник: www.uk.indeed.com

подписаться на рассылку

Календар подій


<Пред След>
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

LinkedIn Facebook ВКонтакте