Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 30 вакансий
  • Медицина
  • 366 вакансий
  • Продажі
  • 275 вакансий
Рекомендуємо книгу
7 граней/таланту

Книга «7 граней/таланту» Білла Бонстеттера та Ешлі Бауерс практично недоступна широкому читачеві, оскільки видана обмеженим тиражем під егідою TTI Success Insights Ukraine. Її неможливо знайти на ринку «Петрівка», її неможливо придбати у книгарнях, хоч тема дуже важлива – як розкрити свій талант? І як розкрити таланти своїх підлеглих?

5 тез Анни Власової про компетентність у бізнесі та відбір працівників

Засновниця і директорка школи HRM, радниця Адміністрації Президента України Анна Власова розповіла під час жіночого бізнес-сніданку, організованого ТОВ «Юридична компанія «Ейч.Ді.Партнерз», про професіоналізм і компетенцію в підприємництві. Tvoemisto.tv занотувало найважливіше. 

 

Дуже часто люди прикриваються словом «професіоналізм» як листочком з фігового дерева. Це слово стало своєрідним брендом, а його значення знають далеко не всі. Справжній професіонал повинен любити людей, ставитись до них по-людськи. Тоді клієнти будуть самі приходити й радити вас іншим.

Справжнього професіоналізму в роботі вас не навчать в університетах чи на тренінгах, він закладений в глибині ваших людських якостей. Не можна прикритися дипломом про вищу освіту і сказати, що ви професіонал, якщо у вас немає емпатії до вашого клієнта. Це і називається компетенцією.

Зрозуміти, чим вона важлива, допоможе еволюція капіталів:

1. 100 років тому домінував промисловий капітал. Головне в ньому – це інвестиції в основні виробничі фонди (шахти, заводи) і безкоштовний доступ до сировини. Так і з’явився капіталізм.

2. З часом погляди на суспільство і життя змінилися, знайшлись підприємці, які започаткували торговий капітал. Основне в ньому – це транспортні засоби та доступ до клієнтів. Чому радянська промисловість не вижила? Вона мала доступ до виробничих фондів і сировини, але не цікавилась клієнтами.

3. Домінування фінансового капіталу – це доступ до фінансових ресурсів і їхніх регуляторів.

4. У США останні 30-40 років домінує сервісний капітал. Щоб заробити на сервісі (будь-якому ресторані, спа-салоні, магазині тощо) потрібно володіти якістю послуг, а щоб послуги були якісними, потрібно найняти висококваліфікований персонал. Висококваліфікований персонал – це працівники, орієнтовані на клієнтів.

5. Індустріальна революція (інформаційна) призвела до захоплення влади інформаційним капіталом. Якщо інформаційний капітал прийшов до влади, це не означає, що на торговому чи промисловому капіталі не можна заробляти. Просто їхній вплив мінімальний, і заробіток також буде мінімальним. Для заробітку на інформаційному капіталі потрібні інновації. Щоб були інновації потрібно мати креативних співробітників, які здатні створювати нове.

Особистісна риса працівника, орієнтованого на клієнта: емпатія до людей та бажання допомогти. Головне в сервісному капіталі – особистісно-поведінкові компетенції. Коли ви вкладете гроші в ресторан і через деякий час закриєте, не витримавши конкуренції, це говорить про те, що гроші є, а немає особистісно-поведінкових компетенцій, тобто ваш працівник підібраний за іншими особистісними якостями.

Щоб заробляти в різному бізнесі, важливо дотримуватися таких принципів: 

Коли ви берете нову людину на випробувальний термін – випробовуйте її. Справжнє обличчя людини проявляється в умовах стресу. Установки, позиція, переконання, ставлення до клієнта, до роботи, ставлення до себе, до грошей, – ці всі якості знаходяться глибоко, і, щоб витягнути їх на поверхню, людину потрібно випробовувати.

Вибирайте ту сферу роботи, яка вам цікава. Людина, якій не цікава її робота, не зможе бути компетентною, знання не будуть засвоюватися, це те ж, що саджати чорнобривці в асфальт. Без знань не буде навичок, які допомагають заробляти гроші. Також не беріть людину на роботу, якщо вона не любить її. Не можна брати абикого, і потім намагатись вкласти непотрібні йому знання.

Бізнес – це не про те, як взяти гроші і втратити їх, а про те, як їх заробити. Кваліфікований персонал забезпечує клієнтів, клієнти допомагають персоналу мати зарплату, а засновникам бізнесу приносять дохід. Тому дуже важливо підібрати команду професіоналів, які люблять свою роботу, які мають людське ставлення до людей та хочуть їм допомогти. І не важливо, в якій сфері: сервісу, інформації, торгівлі чи промисловості.

- See more at: http://tvoemisto.tv/news/yak_staty_spravzhnim_profesionalom_i_kompetentnym_u_svoiy_spravi_rozpovidaie_anna_vlasova_84691.html#sthash.i5ZSLElU.dpuf

подписаться на рассылку

Календар подій


<Пред След>
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

LinkedIn Facebook ВКонтакте